Friday, January 23, 2015

Crispy Turkey Fingers

Tuturor ne place mâncarea de la McDonalds sau KFC (deși mulți dintre noi ne dăm cocoși și negăm acest lucru!). Există însă și varianta mai puțin „nesănătoasă“ a acestor preparate: să le faci chiar tu, la tine acasă. Nu veți obține gustul identic al acestora, dar cu siguranță e foarte apropiat și mult mai sănătos. În definitiv, asta și era ideea, nu? Zilele trecute am făcut acasă niște „crispy fingers“ delicioși, folosind însă piept de curcan în loc de carne de pui.


Pentru 3-4 persoane, aveți nevoie de circa 700-800 grame de piept de curcan, vreo 300 grame fulgi de porumb, 4 linguri de făină, un ou mai măricel, sare, piper și condimente după gust (eu am folosit măghiran, cimbru și nucșoară). Se trece carnea printr-un jet de apă și se șterge cu un prosop de bucătărie, apoi se taie fâșii, cam de 1 cm grosime, și se condimentează cu sare și piper. Se zdrobesc grosier fulgii de porumb și se amestecă cu condimentele dorite. Bucățile de carne se trec mai întâi prin făină, apoi ou bătut și la final prin amestcul de fulgi de porumb. Se prăjesc circa 4-5 minute într-o tigaie cu ulei bine încins.


Se pot servi la fel de bine cu garnitură de cartofi (prăjiți, natur, piure), cu amestec mexican sau varză de Bruxelles, sau simpli, cu murături (iarna) sau salate de sezon (vara). Eu am ales varianta doi, și i-am servit alături de câteva felii de pepene murat.

No comments:

Post a Comment